Ervaring

Mijn naam is Stefan Buitenweg, administratief ervaringsdeskundige. Als zelfstandig ondernemer sta ik open voor diverse administratieve opdrachten. Heeft u een professionele en betrokken specialist nodig? Twijfel vooral niet om zo snel mogelijk contact met mij op te nemen.

Sinds 1990 heb ik als administratief professional ruime ervaring opgedaan binnen diverse organisaties, met name in de zorgsector. In die tijd heb ik me ontwikkeld tot een allround (salaris)administrateur, met een stevige basis dankzij opleidingen zoals SPD Bedrijfsadministratie, het Praktijkdiploma Loonadministratie en de Vakopleiding Payroll Services. Mijn kennis houd ik graag actueel; zo volgde ik onder andere cursussen in Excel en SDB SalarisService. Ik werk pragmatisch, denk in oplossingen en ben sterk in het leggen van verbanden, waardoor ik snel tot de juiste conclusies kom. Naast salarisadministratie heb ik ervaring met uiteenlopende administratieve taken, zoals verhuuradministratie, schuldhulpbegeleiding en het opstellen van jaarrekeningen of belastingaangiftes. Ik ben bekend met verschillende boekhoud- en salarissystemen, waaronder Afas en Cura, en voel me thuis in zowel uitvoerende als coördinerende rollen. Servicegerichtheid staat voorop: ik denk graag mee met mijn opdrachtgevers en ben inzetbaar waar nodig.

Bent u benieuwd naar wat ik voor u kan betekenen? Stel gerust uw vragen.

Wie ben ik?

Als vader van twee volwassen kinderen woon ik sinds 2000 in het mooie Houten. Stilzitten is niks voor mij, dus ik ben graag buiten om hard te lopen, te wandelen of te fietsen in de natuur. Ook kan je me altijd blij maken met goed eten of een interessant boek over psychologie, geschiedenis of economie.

Scroll to Top